Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2024

Garantie: Ja
80 Km
Zephyr Blue
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CFMOTO 450 MT, Zephyr Blue, Dec 2024 kenteken. 5jaar Fabriek garantie. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.

Standaard voorzien van:
- 450MT levert 32,5 kW / 44pk bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm
- Dubbele balansassen, soepele gasrespons
- Krukas van 270°
- Verstelbare 200 mm veerweg van de KYB-vering
- Voorwiel 90 / 90 - 21"
- Acterwiel 140 / 70 - 18"
- BOSCH dubbelkanaals ABS, uitschakelbaar op het achterwiel
- 5" TFT kleurenscherm met Bluetooth connectiviteit
- 220 mm bodemvrijheid
- 820 mm zithoogte (800 mm met aanpassing link systeem)
- Uitgebreide boordcomputer
- Drooggewicht van 175 kg
- en veel meer…..

Licht, ruig en uitnodigend

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion