Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2022
Fraaie Manta Green F3-S met subtiele toevoegingen zoals compacte LED richtaanwijzers achterzijde, telefoonhouder en meer..
Door ons nieuw geleverd en onderhouden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Rotax® 1330 ACE™ 3-cilinder lijnmotor, vloeistofgekoeld met elektronische brandstofinjectie en elektronische gasklepregeling |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 1330 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch met CDI |
Vermogen | 115 pk / 86 kW bij 7250 tpm |
Max. koppel | 130 Nm bij 5000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | semi automaat met 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 27 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | SST Spider |
Vering voor | Dubbele A-arm met stabilisatorstang, 129 mm |
Vering achter | Swingarm met monoshock, 132 mm |
Remmen voor | 270 mm schijven met Brembo† vaste remklauwen met 4 zuigersVoetrem op drie wielen |
Remmen achter | 270-mm schijf met Brembo zwevende remklauw met enkele zuiger met geïntegreerde parkeerrem |
Voorband | MC165 / 55R15 55H |
Achterband | MC225 / 50R15 76H |
Wielbasis | 1709 mm |
Lengte | 2,642 mm |
Breedte | 1,497 mm |
Hoogte | 1,099 mm |
Zithoogte | 675 mm |
Drooggewicht | 408 kg |
Leverbare kleuren | Liquid Titanium |
Beschrijving | Ontsnap in stijl met het verbeterde uiterlijk van het Spyder F3-S model inclusief gefreesde voorvelgen. En wanneer u een tandje hoger wilt gaan, zijn het lage zwaartepunt, de high-performance schokdempers en de sportmodus er klaar voor. |
| Dealerschappen: KAWASAKI, KTM, SUZUKI |
Vakkundige en professionele service MOTOR City Amsterdam beschikt over een ruime werkplaats, voorzien van de modernste apparatuur en gereedschappen.
Reparaties en onderhoud worden daarmee vakkundig en snel uitgevoerd. We zijn gespecialiseerd in service aan Suzuki, KTM, Yamaha, Honda, Kawasaki, Aprilia en BMW. En: je bent bij ons beslist niet te duur uit! Goed opgeleide motortechnici Onze monteurs gaan zeer regelmatig op cursus bij de importeurs van onze merken. Hierdoor zijn ze altijd op hoogte van de laatste technische vernieuwingen.
Ook voor schade Bij ons kun je ook terecht voor onder meer schadetaxatie en –herstel. We werken samen met vrijwel alle verzekeringsmaatschappijen.
 | Amsterdam, Noord-Holland |
 | 020-4808010 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van POLARIS