Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.
Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen.
- Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | 12.1 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 165 pk / 121 kW bij 11000 tpm |
Max. koppel | 114 Nm bij 9.250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met rechte vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | >200 km/u |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 120 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, continue instelbare in- en uitgaande demping (hoge en lage snelheden). Veeruitslag 120 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 220 mm, dikte 5 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1,439 mm |
Lengte | 2.057 mm |
Breedte | 845 mm |
Hoogte | 1.228 mm |
Zithoogte | 814 mm |
Drooggewicht | 205 kg |
Leverbare kleuren | Catalanograu Uni, Lightwhite Uni/Lupinblau Metallic/Racingred Uni, Racingred Uni/Blackstorm Metallic |
Beschrijving | VEROVER DE WEG. De BMW S 1000 R.

Een roadster, compromisloos teruggebracht tot de essentie: de BMW S 1000 R.



Lineaire krachtsontwikkeling: de motor.

De high performance viercilinder lijnmotor stamt direct van de RR af en is verder geoptimaliseerd voor weggebruik. Het resultaat is een extreem vlak koppelverloop voor een constante aandrijving in elk toerengebied. De krachtbron van de S 1000 R levert 160 pk (118kW) bij 11.000 toeren en zorgt bij elke keer gasgeven voor een glimlach.



In de aanval: het design.

Ook van buiten zijn de genen van de S 1000 R in een oogopslag zichtbaar: agressief tail-up/nose down design, markante split face en de karakteristieke kieuwen.



Veranderlijk: de rijmodi.

Standaard is de S 1000 R met een druk op de knop getamd of helemaal vrij te laten. De rijmodus Rain zorgt voor soepele reacties op gasgeven en voor nat wegdek aangepast ABS en ASC. Road daarentegen optimaliseert de gasrepons en stemt ABS en ASC af op droog asfalt. Voor wie het grensgebied in wil, zijn er de rijmodi Dynamic en Dynamic Pro als optie: de settings gaan naar de limiet.



Volledige controle: Race ABS en ASC.

Het vermogen altijd onder controle. Daarom is de S 1000 R standaard uitgerust met Race ABS en ASC (Automatic Stability Control). Beide systemen zorgen ook in het grensgebied voor de beste vertragings- en acceleratiewaarden. En ze zijn allebei onder het rijden ook uit te schakelen - voor wie het nog beter kan.



Geen compromissen: de individualiseringsmogelijkheden.

Voor de BMW S 1000 R zijn twee optiepakketten beschikbaar, waarin verschillende opties zinvol zijn gebundeld: het pakket Sport bestaat uit de rijmodi Pro (Rain, Road + Dynamic en Dynamic Pro), de schakelassistent en cruise control.

Het Dynamic pakket bevat het elektronisch geregelde rijwielgedeelte DDC, handvatverwarming, LED-knipperlichten en een motorspoiler in de kleur van de motorfiets. Verder is er voor sportieve rijders een omvangrijk programma HP Parts speciaal voor de S 1000 R. |
WELKOM bij Bisschop Motoren.
U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
 |
Bisschop Motoren |
|
Mr. J.B. Kanlaan 48
Punthorst
Plan de route
|
 |
06-54220098
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Chief" betekent: 1200CC zijklep v-twin motorfiets van het merk Indian, die vanaf de introductie in de herfst van 1921 immens populair is geweest onder de gemotoriseerde politie in de Verenigde Staten, met name in New York City. De Chief is een grote uitvoering van het sinds 19x2 bestaande model, de Indian Scout. Tot 1936 had aartsrivaal Harley-Davidson geen model dat zich qua snelheid kon meten met de Chief, maar met de komst van
het type EL , een1000cc v-twin kopklepmotorfiets, bekend geworden onder de naam Knucklehead, revancheerde Harley-Davidson zich in dat jaar. De Chief onderging diverse gedaanteverwisselingen en deze robuuste en snelle motorfiets werd gemaakt tot de fabriek, gevestigd in Springfield, Massachussets, in 1953 ten onder ging. De laatste partij Chiefs werd geleverd aan de New Yorkse politie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken