Nieuwsbrief:

BMW  R 60/7 - 1978

Garantie: Ja
26213 Km
BLAUW
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1978

Zeer mooie en goed onderhouden en in originele staat verkerende BMW R60/7

De /7 serie is één van de laatste echt klassieke modellen, deze met het laatste 600cc boxerblok.
De /7 is al voorzien van remschijf voor en moderne tellers.

Het framenummer en motorbloknummer van deze BMW R60/7 zijn gelijk

Wij zorgen dat de motorfiets loopt en dat u veilig de weg op kan

Extra afleverbeurt € 250,-

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion