Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TRIPLE BLACK - 2024

Garantie: Ja
1 Km
BLACK STORM
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
bmw - r-1300-gs-triple-black
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21
Opties en Accessoires:
Akrapovic titanium einddemper double, BMW verlengde fabrieksgarantie (+ 2 jaar), Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Anti diefstal alarm (0603), Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Enduro-Paket Pro (024A), Fabrieksgarantie, Handkappen uitbreiding (058A), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED-verstraler (0562), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion