Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Ja
6100 Km
RACINGBLUE METALLIC
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 143 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort buddyseat hoog (077E), Connected services, Cruise control, Double silencer (019I), Dynamic pakket (0235), Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Elektronisch Stabiliteits Programma, Enduro-Paket Pro (024A), Gesmede enduro velgen (014A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Navigatie voorbereiding (0272), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Rijwielgedeelte Sport (0547), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Sports Brake (02NA), Stijlvariant GS Trophy GS (0457), Teleservices (06AE), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion