Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TROPHY - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLAUW METALLIC
Vermogen:
107 kW
Teller:
7.338 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Koppel: 149 Nm
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Opties af fabriek:
X014A Gesmede endurowielen
X020B DSA
X020D Adaptieve hoogteverstelling
X0222 Schakelassistent Pro
X0224 Rijmodi Pro
X0235 Dynamisch pakket
X024A Enduropakket Pro
X0272 Voorbereiding, navigatie-eenheid
X02NA Sportremmen
X0457 Style GS Trophy
X0633 Offroadbanden
X0636 Middenstandaard/kantelstandaard
X06AC Intelligente noodoproep
X06AE Teleservices
X077E Comfort bestuurdersstoel hoog
X07A6 3 jaar garantie
X08CA EU-bereik
X0992 Bediening voor dealerapparatuur

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaatsysteem, Comfort-pakket, Dynamic-pakket, Handkap vergroters, Handvat verwarming, Keyless, Koplamp Pro, Led knipperlichten, LED Koplamp, Middenbok, Multimedia systeem, Quickshifter + / -, TFT-Display, Traction control, Valbeugels, Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Anti Wheelie Modus, Bandenspanningscontrolesysteem, Buddy seat, Comfort seat, Connected services, Cruise control, Cruisecontrol, Elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, Gear indicator, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Matrix led koplampen, Middenstandaard, Navigatiesysteem voorbereid, Rij modi, Verschillende rij modussen, Verstelbaar windscherm, Wheelie control, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Doorn Motors
Kraaivenstraat 23-05
Tilburg
Plan de route
06-22731287
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion