Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
AURELIUS GREEN METALLIC MATT
Vermogen:
107 kW
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2024 - 2025
Modelcode: KA2
Typenummer: 0M31

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Dit betreft een rijdende motorfiets, informeer naar de actuele km-stand van dit voertuig bij een verkoopadviseur!
Opties en Accessoires:
Adaptief demping systeem, Adaptive vehicle height control comfort (020C), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger seat (077F), Connected services, Content Option 719 (09T0), Cruise control, Double silencer (019I), Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur rood, Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakwielen II (077K), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Matrix led koplampen, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Option 719 (079X), Option 719 stijlvariant Shadow (079H), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion