Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2014

Garantie: Ja
62918 Km
GRIJS
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Heerlijke dikke tourbuffel, dé BMW R 1200 RT. Hele fijne fiets voor een comfortabele tourtocht, een motorvakantie of woon werk verkeer. Prachtige motor in de mooiste kleurstelling. Origineel Nederlandse motor en ingeruild door de 1e eigenaar.

Deze motor is voorzien van:
- BMW zijkoffers
- BMW topkoffer + rugsteun
- BMW navigator
- Bandenspanning controle
- Cilinderkop bescherming
- Cruise control
- Rijmodi (Dynamic, Road en Rain)
- ESA
- ASC
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- Zadelverwarming
- Handvatverwarming
- Hoogte verstelbaar zadel
- Cardan aandrijving

Technische info: 1.170cc/ 2 Cilinder/ 246kg/ 92kW
Garantie: 3 maanden Topmoto

Trefwoorden; R 1200 RT/ R-1200 RT/ R1200 RT/ R 1200RT

Wij houden niet van verrassingen achteraf, daarom werken wij met all-in prijzen. Zo koop jij jouw droommotor met een goed gevoel en zekerheid. De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
- TopMoto garantie
- Afleverbeurt*
- Rijklaar- en Tenaamstellingskosten
- Tank minimaal half vol
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering (motorscooters in overleg)
- Financiering mogelijk via diverse aanbieders
- Bezorging door heel Nederland voor € 155 (Waddeneilanden in overleg)
- Proefrijden is uiteraard mogelijk. Al onze motoren zijn tot showroomconditie gewassen en gepoetst, een proefrit is mogelijk bij intentie tot aankoop.

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
* Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3.000 km vrij van regulier onderhoud.

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion