Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Triple Black
Vermogen:
81 kW
Teller:
27.917 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke R 1200 GS [ D.O.H.C. ] in Triple Black uitvoering !!!!!!! Prachtige motorfiets met waanzinnige kilometerstand . Uitgerust met ABS, ESA, RDC, ASC, alarmsysteem, verwarmbare handvatten, middenbok, handkappen, 12V aansluiting, cilinderbeschermers, LED richtingaanwijzers en een 3 delige Vario kofferset !
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 3 delige kofferset, Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Automatic Stability Control [ ASC ], Boordcomputer, Cardan, Carterbeschermer, Cylinderbeschermers, ESA, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbaar zadel, LED richtingaanwijzers, Middenbok, Originele uitlaat, Versnellingsindicator, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion