Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
BLACKSTORM METALLIC
Vermogen:
92 kW
Teller:
28.129 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan 2013 - aug 2018
Modelcode: K50
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Aantal eigenaren: 1
Typenummer: 0A01
Opties en Accessoires:
BMW windscherm Adventure, BOS Desertfox CS einddemper, Kleppendeksels zijdeglans zwart, Wunderlich koplamp-beschermrooster, Wunderlich luchtinlaatrooster, Wunderlich motor-onderplaat Extreme black, ZVK buddy-bekleding, ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Automatic Stability Control (ASC) (0650), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer Pro (0221), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Handkappen (0589), Keyless Ride (0193), Kofferdragers (0681), Kruisspaakvelgen (0771), LED-koplamp (0192), Middenstandaard, Rijmodi Pro (0224), Special Edition II (0186), Touring pakket (0233), Triple Black Uitvoering (0200), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590), Zwart motorblok (0568)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion