Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
GROEN
Vermogen:
92 kW
Teller:
20.323 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS Adventure – de ultieme reisenduro, klaar voor jouw volgende avontuur!

Beschrijving
Stap op de legendarische BMW R 1200 GS Adventure – dé reisenduro die zowel ruig terrein als lange tochten moeiteloos aankan. Deze machine combineert kracht, comfort en betrouwbaarheid, en is daarmee een droom voor iedere avontuurlijke motorrijder.




-

Krachtige boxer-twin: 1.170 cc, circa 125 pk en 125 Nm koppel voor moeiteloos rijden op elk terrein.


-

Grote actieradius: 30–33 liter tank, ideaal voor lange tochten zonder tussentijds tanken.


-

Adventure-uitrusting: verstelbare ruit, handkappen, robuuste valbeugels en spaakwielen voor ultieme off-road bestendigheid.


-

Hoogwaardig chassis: Telelever voor, Paralever achter, royale veerweg en stabiel stalen buizenframe.


-

Veiligheids- en comfortsystemen: ABS, tractiecontrole, diverse rijmodi en een comfortabele ergonomie.





Specificaties van dit exemplaar




-

Kilometerstand: 20.323 km


-

Vraagprijs: € 15.250,-


-

In uitstekende staat en volledig nagekeken.


-

Direct klaar voor vertrek – zowel voor asfalt als avontuurlijk gravel.





Te zien bij BlueBikes Delft
Kom langs in onze showroom aan de Willem Hooftstraat 31 in Delft voor een proefrit en persoonlijk advies. BlueBikes staat bekend om vriendelijke service en eerlijke communicatie.

Waarom kiezen voor deze BMW R 1200 GS Adventure?




-

Perfect onderhouden en relatief lage kilometerstand.


-

Geschikt voor zowel wereldreizen als dagelijks woon-werk verkeer.


-

Robuust gebouwd en klaar voor jaren rijplezier.





Grijp deze kans en ontdek waarom de GS Adventure wereldwijd bekendstaat als dé koning van de allroads!

Wij bieden 3 maanden garantie!
Opties en Accessoires:
3 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blue Bikes Delft
Willem Hooftstraat 31
Delft
Plan de route
015-2147191
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion