Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Wit
Vermogen:
Teller:
52.183 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ABS,ESA,RDC en ASC

Handvatverwarming 

Verstralers en valbeugel

Alarm en navigatie voorbereiding

LeoVinci einddemper

3 maanden motorblokgarantie

Afleverbeurt 250.00



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bos Motoren
Pascalweg 7
Culemborg
Plan de route
0345-517613
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Pit" betekent: Bougie. Een ‘vette pit’ is een vervuilde bougie. Een eenpitter is motorfiets met één cilinder, een vierpitter een motorfiets met vier cilinders. Van een tweecilinder motorfiets kan worden gezegd: ‘hij loopt op anderhalve pit’, wat betekent dat een van de twee cilinders niet helemaal meedoet. De oorzaak hiervan kan een slecht functionerende bougie, een lekkende bougiekabel, niet goed sluitende kleppen, of valse lucht zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion