Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Robuust, betrouwbaar en gebouwd om de wereld te ontdekken. Met zijn iconische boxerblok en comfortabele rijhouding klaar voor elk avontuur, op én naast het asfalt.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1.130 cc |
Comp. verhouding | 10.3:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 85 pk / 63 kW bij 6.750 tpm |
Max. koppel | 98 Nm bij 5.250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.1 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | ja |
Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 190 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 200 mm |
Remmen voor | dubbele 305 mm schijven, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 276 mm schijf, twee zuigerremklauw |
Voorband | 110/80-ZR 19 |
Achterband | 150/70- ZR 17 |
Wielbasis | 1.509 mm |
Lengte | 2.189 mm |
Breedte | 980 mm |
Hoogte | 1.366 mm |
Zithoogte | 840 mm |
Drooggewicht | 249 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken