Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2018

Garantie: Ja
51454 Km
EBENHOLZ METALL
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Van eerste eigenaar afkomstig en altijd door ons onderhouden.

Optionele uitrusting af fabriek:
0134Adaptieve koplampen
0143Bluetooth-interface
0182 DTC
0191Dynamische ESA
0193Keyless Rijden
0202Dagrijverlichting
0204Hill Start Bediening
0222Versnellingspookassistent Pro
0267Audiosysteem ECE + voorbereiding navigatie
0386Gebruiksaanwijzing, Nederlands
0395 Radio
0417Centrale sluitinrichting
0430Veiligheidspakket
0431Uitrustingspakket 1
0530 RDC
0562Extra koplamp
05AC ABS pro
0603Alarmsysteem
0671Motorbeveiligingsbalk
06ACIntelligente noodoproep
06AE Teleservices
0792Zitbank, hoog
0862Stijl 2

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emmergency call, 06ae teleservices, 0430 veiligheidspakket, 0431 comfort pakket, 0671 motorbeschermbeugel, 0792 hoge buddyseat gtl, 0862 style 2




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion