Nieuwsbrief:

BMW  K 100/2 - 1988

Bouwjaar:
1988
Kleur:
Rood
Vermogen:
80 kW
Teller:
79.073 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
bmw - k-100-2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige K 100 van de 2e serie. Zeldzaam mooi, dit model is in zeer beperkte oplage geproduceerd, Alleen de uitlaat is niet de originele dit moet een vierkante RVS uitlaat zijn met chroom afdek schild. Deze 2e serie is alleen in het rood gemaakt
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Knalpot
Haltestraat 55
Rilland
Plan de route
0113-552298
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion