|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 848 |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ |
Ontsteking | |
Vermogen | 85|63|7,500 |
Max. koppel | 92|6250 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6 versnellingsbak, in motorblok geďntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 |
Topsnelheid | 193 |
ABS | |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst WAD veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 - 21 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | 1.578 |
Lengte | 2,305 |
Breedte | 925 |
Hoogte | 1,450 |
Zithoogte | 890 |
Drooggewicht | 191 |
Leverbare kleuren | Rallye Racingred, Racingblue Metallic |
Beschrijving | Deze machine is gemaakt voor lange tochten en lastig terrein: de F 850 GS Adventure voelt zich thuis in de hele wereld, en dat is ook goed te zien. Met de uitgebreide standaarduitrusting als het TFT-display en BMW Motorrad Connectivity, de USB-aansluiting alsmede ABS Pro en DTC is de toer-enduro nu nog beter voorbereid op lange tochten de hele wereld over. Beleef de #spiritofGS met een begeleider die je nieuwsgierigheid alle ruimte geeft, ongeacht waarheen de reis voert. |