Nieuwsbrief:

BMW  F 800 S - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Mat zilver
Vermogen:
63 kW
Teller:
49.945 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
bmw - f-800-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
zeer mooie f800 s  handvat verwarming,abs, iets hogere ruit, zwart blok, nw accu, foto s volgen

  •  

Opties en Accessoires:
ABS, Air Bubble ruit, banden spannings meters in velgen, Beveiliging / alarmsysteem, Handvat verwarming, knipperlichten, andere, Vervangingsruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gilex Motoren
Penningweg 30
Zaandam
Plan de route
075-2071002
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion