irbox met luchtinlaat vooraan. 2 ∅48 mm gasklephuizen, Ride-By-Wire-beheer
Ontsteking
Vermogen
100 pk / 73 kW bij tpm
Max. koppel
67 Nm bij 8500 tpm
Koppeling
Multiplaat, in oliebad
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Dubbelbalken aluminium frame met afneembare achterbank
Vering voor
Kayaba upside-down voorvork ∅ 41 mm met contraveer, aluminium poten voor bevestiging van radiale remklauwen. Instelbaar voor rebound en veervoorspanning.
Vering achter
Aluminium achterbrug met asymmetrische spanten. Monoshock met instelbare contraveer: rebound en veervoorspanning. Veerweg: 130 mm
Remmen voor
Dubbele schijfdiameter 320 mm
Remmen achter
Brembo-remklauw met 2 geïsoleerde zuigers van ∅ 34 mm
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: KAWASAKI in 1990 - Het nieuwe vlaggeschip wordt te water gelaten. De ZZ-R 1100 heeft een geweldig koppel en ‘RAM Air System’, een extra luchthapper voorop de motor die direct naar het luchtfilter loopt voor een sterker gecomprimeerd mengsel. Het is ook de eerste motorfiets met een snelheidsmeter waarvan de schaalindeling tot aan de 320 km/h aangeeft. Voor de komende zes jaar is de ZZ-R 1100 de onbetwiste snelheidskoning.
Uiteraard zijn er ook de lichtere broeders verkrijgbaar genaamd ZZ-R 600 en de ZZ-R 400.