Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Aprilia longitudinale 65 ° V-4 cilinder, 4-takt, vloeistofkoelsysteem, dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC), vier kleppen per cilinder |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 1077 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | 4 Weber-Marelli 48-mm gasklephuizen met 4 injectoren en Ride-by-Wire-motormanagement van de nieuwste generatie |
Ontsteking | Digitaal Megneti Marelli systeem |
Vermogen | 175 pk / 129 kW bij tpm |
Max. koppel | 121 Nm bij 9 tpm |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 185 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium dual-beam chassis met geperste en gegoten plaatelementen |
Vering voor | Upside-down Sachs vork 43mm, Ohlins vork met TIN behandeling |
Vering achter | Dubbele aluminium swingarm, Verstelbare Sachs Monoshock |
Remmen voor | 330mm Dubbele zwevende schijven, Brembo M50 Monobloc met vier 30mm zuigers |
Remmen achter | 220mm Schijf, Brembo remklauw met twee 32mm zuigers. |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | 2070 mm |
Breedte | 810 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
 |
Verhoeven Motoren |
|
Nijverheidsweg 1-D
Druten
Plan de route
|
 |
0487-596626
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken