Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
arrow uitlaat en originele uitlaat
Malossi kit en originele kit
Bullbars en mistlampen origineel
Nieuwe banden Michelin city
Ziet er nog als nieuw uit!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt i-get ééncilindermotor met Start&Stop-systeem |
Boring x slag | 61.5 mm x 61.5 mm |
Cilinder inhoud | 174 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | Enkele bovenliggde nokkenas, 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 13 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 16.5 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | Automatische droge centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie (CVT) |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe van hoogwaardig stalen buizen |
Vering voor | Hydraulische telescoopvork, Ø 33 mm (slag van 120 mm) |
Vering achter | Dubbele hydraulische schokdemper met instelbare veervoorspanning (slag 102 mm) |
Remmen voor | Hydraulisch met wave schijf, Ø 260 mm - CBS |
Remmen achter | Hydraulisch met wave schijf, Ø 220 mm |
Voorband | Tubeless 110/80 - 14 |
Achterband | Tubeless 130/70 - 13 |
Wielbasis | 1350 mm |
Lengte | 1920 mm |
Breedte | 765 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 799 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | GOUD/ROOD/GRIJS |
Beschrijving | De scooter met het Aprilia-DNA

Bij de Aprilia SR GT 200 Sport is de verwijzing naar de wereld van de motorfietsen nog sterker dankzij het ontwerp, het rijgevoel en de hele hoge waarden waarmee hij aan de top van zijn categorie staat. Een mix van kracht en veelzijdigheid die probleemloos elke situatie in de stedelijke context trotseert: kuilen, tramsporen, putdeksels of kinderkopjes, altijd met behoud van de wegligging en de hele hoge prestaties. De moderne Euro 5-motor, een 174 cc i-Get ééncilinder, is de finishing touch om de stad mee te veroveren. |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
 |
Verhoeven Motoren |
|
Nijverheidsweg 1-D
Druten
Plan de route
|
 |
0487-596626
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken