Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT 200 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ZWART
Vermogen:
13 kW
Teller:
3.847 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Afmetingen (LxB): 192 x 77 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 02-02-2026

Aprilia SR GT 200


- Kenteken: 89-MT-RB
- Merk: Aprilia
- Model: Scooter
- Tellerstand: 3847 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 174 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 13 kW / 18pk
- Ledig gewicht: 141 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 192 cm
- Breedte: 77 cm
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 02-02-2026

Inruil Mogelijk

Exterieur

- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Windscherm

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Full-LED koplampen


Scooter is in nieuwstaat!
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Start/stop systeem, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
BNM Motoren
Weeskinderendijk 5
Dordrecht
Plan de route
078-6309111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion