Nieuwsbrief:

van Andel Motorsport

Waarom kiest u voor van Andel motorsport? - Persoonlijk en Eerlijk advies. - Vakkennis en oprechte Passie voor motorfietsen. - Met uiterste Zorg geselecteerde occasions. - All-in prijzen met standaard 1,3 of 6 maanden Garantie en Aflevering aan huis. - Altijd een eerlijke prijs voor uw inruil motor of auto.
Alle motoren van van Andel Motorsport
35 motoren gevonden
GAS GAS EC 300
GAS GAS EC 300
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2021, 30 Uur
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2021, 2021 Km
KTM 250 SX-F
KTM 250 SX-F
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2023, 13 Uur
KTM 690 DUKE R ABS
KTM 690 DUKE R ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 19500 Km
APRILIA DORSODURO 900 ABS
APRILIA DORSODURO 900 ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2019, 6000 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2017, 28000 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2016, 76500 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 3500 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2020, 15000 Km
KTM 890 DUKE
KTM 890 DUKE
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2021, 4500 Km
HUSQVARNA 701 SUPERMOTO
HUSQVARNA 701 SUPERMOTO
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2018, 19934 Km
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2022, 0 Uur
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2017, 15000 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2015, 77000 Km
BMW R 1200 S
BMW R 1200 S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2007, 24000 Km
KTM 1190 RC 8
KTM 1190 RC 8
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2008, 15000 Km
KTM 990 SUPERMOTO
KTM 990 SUPERMOTO
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 55000 Km
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
KAWASAKI KLE 650 VERSYS
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2022, 18000 Km
BMW G 650 XMOTO
BMW G 650 XMOTO
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2007, 23000 Km
HUSQVARNA NORDEN  901
HUSQVARNA NORDEN 901
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2023, 5500 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion