Nieuwsbrief:

Robbe Motoren


Robbe Motoren
Giessenburg
Routebeschrijving
www.robbemotoren.nl
06-30188051
Dealer van: 

AGM, GAS GAS, HUSABERG, KAWASAKI, YCF


Robbe motoren Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
Alle motoren van Robbe Motoren
22 motoren gevonden
HUSQVARNA TC 250
HUSQVARNA TC 250
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2024, 0 Uur
KAWASAKI KX 450 X
KAWASAKI KX 450 X
€ 10.999,- € 13.399,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2021, 56 Km
Merkdealer
KTM 350 SX F
KTM 350 SX F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2024, 56 Uur
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
GAS GAS MC 125
GAS GAS MC 125
€ 8.299,- € 9.799,- p/mnd klik hier
2025, 0 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 125
GAS GAS MC 125
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, 0 Uur
Merkdealer
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2025, 0 Uur
KTM SX-E3
KTM SX-E3
€ 3.495,- € 4.575,- p/mnd klik hier
2024, 0 Uur
STARK VARG
STARK VARG
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2024, 54 Uur
HUSQVARNA FC 450
HUSQVARNA FC 450
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2019, 94 Uur
GAS GAS MC 450 FSE
GAS GAS MC 450 FSE
€ 9.850,- p/mnd klik hier
2025, 7 Uur
Merkdealer
KTM 250 SX-F
KTM 250 SX-F
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2023, 66 Uur
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2023, 25 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 450 FSE
GAS GAS MC 450 FSE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2025, 35 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2024, 0 Uur
Merkdealer
HUSQVARNA TC 250
HUSQVARNA TC 250
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2023, 71 Uur
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion