Nieuwsbrief:

Roadrunner Motoren

Bent u op zoek naar een ervaren motorpartner die sympathieke prijzen hanteert en die net zoveel van uw motor houdt als uzelf, dan heeft u die nu gevonden. Roadrunner Motoren is gevestigd op een gemakkelijk te bereiken locatie in Velp (nabij Arnhem) met ruime en gratis parkeergelegenheid pal voor de deur. Loop eens binnen en proef de plezierige en persoonlijke sfeer die Roadrunner eigen is. We heten u nu vast van harte welkom!
Alle motoren van Roadrunner Motoren
7 motoren gevonden
YAMAHA XT 660 Z TENERE
YAMAHA XT 660 Z TENERE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2013, 55836 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2003, 33493 Km
SUZUKI GSF 650 S
SUZUKI GSF 650 S
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 36616 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2009, 47997 Km
HONDA CBF 600 S ABS
HONDA CBF 600 S ABS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2004, 28948 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2010, 51708 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2016, 38471 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion