Nieuwsbrief:

Motorhuis Seppe


Motorhuis Seppe
Bosschenhoofd
Routebeschrijving
www.motorhuis-seppe.nl
0165-312348
Dealer van: 

SUZUKI


Motorhuis Seppe is gevestigd in het gezellige West-Brabantse dorp Bosschenhoofd. Tussen Breda en Roosendaal, onder de rook van Vliegveld Seppe. In de winkel is een showroom waarin de nieuwe en gebruikte motorfietsen naast elkaar te vinden zijn. Tevens hebben wij een uitgebreide kledingshop met toonaangevende merken, waaronder Shoei, Richa en Alpinestars. In onze werkplaats zorgen onze monteurs ervoor dat uw motor in optimale conditie blijft. Ook andere merken kunnen bij ons voor onderhoud terecht. In de showroom vindt U de laatste nieuwe modellen van Suzuki. Tevens is het mogelijk om op een aantal nieuwe modellen een proefrit te maken. De lijst met demo’s treft U aan op deze pagina. Maak altijd wel geheel vrijblijvend een afspraak. Voor onze klanten bieden wij een bestelservice voor originele Suzuki onderdelen. Bestellen voor 12.00u, is de andere dag (indien op voorraad bij de importeur) voor 10.00u in huis. Voor vragen en/of opmerkingen kunt U altijd bij ons terecht, zowel telefonisch (0165-312348) als via e-mail info@motorhuis-seppe.nl Team Motorhuis Seppe
Alle motoren van Motorhuis Seppe
36 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2019, 43446 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 14.948,- p/mnd klik hier
2013, 28500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SCREAMIN EAGLE FXSTSSE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SCREAMIN EAGLE FXSTSSE SOFTAIL
€ 16.949,- p/mnd klik hier
2008, 13653 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 7.948,- € 8.599,- p/mnd klik hier
2009, 25825 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
€ 7.995,- € 8.749,- p/mnd klik hier
2008, 16991 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SOFTAIL FXSTS
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SOFTAIL FXSTS
€ 13.948,- p/mnd klik hier
1999, 15857 Mls
BSA ROCKET
BSA ROCKET
€ 6.949,- p/mnd klik hier
1956, 2659 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLST
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLST
€ 15.949,- p/mnd klik hier
2002, 33000 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD FXST
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2023, 3908 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCX
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCX
€ 8.947,- p/mnd klik hier
2006, 9650 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB CVO FXDFSE
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB CVO FXDFSE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2008, 45131 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2005, 40892 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 8.849,- p/mnd klik hier
2012, 14514 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDBI DYNA
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDBI DYNA
€ 12.749,- p/mnd klik hier
2017, 12997 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXLR
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER FXLR
€ 15.749,- p/mnd klik hier
2019, 12245 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL 114
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL 114
€ 29.749,- p/mnd klik hier
2021, 17300 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 8.949,- p/mnd klik hier
2008, 21140 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S 114
€ 18.947,- p/mnd klik hier
2020, 25500 Km
ACE MOTORCYCLES HILLCLIMBER
ACE MOTORCYCLES HILLCLIMBER
€ 6.996,- p/mnd klik hier
2015, 470 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 19.749,- p/mnd klik hier
2017, 26252 Mls
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion