Nieuwsbrief:

MotoNine

MotoNine is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Kruiningen. Wij verkopen en kopen alle soorten merken motor-occasions. Wij verkopen uitsluitend betrouwbare motor-occasions met standaard een 3 maanden garantieperiode en afleveringsbeurt. Al onze motor-occasions zijn terug te vinden op onze Instagrampagina. Wij bieden tevens een haal en breng service aan voor al uw gekochte en verkochte motoren. Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen direct bij koop en verkoop de motor kosteloos tenaamstellen/vrijwaren. Bent u op zoek naar een specifieke motor of model, dan willen wij deze graag voor u zoeken en aanbieden. Neem dan contact met ons op of vul het aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op!
Alle motoren van MotoNine
12 motoren gevonden
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 22339 Km
MOTO GUZZI V 50
MOTO GUZZI V 50
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 15414 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2018, 7457 Km
HONDA CTX 700 N DCT ABS
HONDA CTX 700 N DCT ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2014, 28237 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2019, 27917 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2010, 25292 Km
YAMAHA TRACER 700 ABS
YAMAHA TRACER 700 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 30103 Km
YAMAHA FZ 6 N FAZER
YAMAHA FZ 6 N FAZER
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2004, 15780 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2010, 35529 Km
YAMAHA FZ 1
YAMAHA FZ 1
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2006, 32462 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 12546 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SWM
© 2000 - 2025 Motoroccasion